De Orthodoxe kerkfabriek van de de Heilige Apostel Andreas en Heilige Materne in Aalst en CORFOO vzw nodigt uit:

‘Geleid op het Pad’

Hoe Vader Arsenie Boca hielp om het Pad der Orthodoxie te bewandelen

Zondag 9 december om 12u30 in de Begijnhofkerk Aalst, na de Heilige Liturgie.

Mevrouw Herbreteau-Punga heeft met veel geduld en bijstand van God het gekende boek ‘Het Pad naar het Koninkrijk’ van de Roemeense Vader Arsenie Boca vertaald naar het Nederlands. Op 9 december komt ze vertellen hoe ze door de werken van Vader Arsenie Boca werd geleid in het Orthodoxe Christendom en de uitdagingen van een Christene in deze tijden. De voordracht is in het Nederlands en duurt ongeveer een uurtje. Er is koffie en versnapering voorzien en de toegang is gratis.

Het aanbod van Christelijke werken in het Nederlands, en zeker Orthodoxe boeken, is relatief beperkt. Daarom wordt elke nieuwe vertaling toegejuicht. We zien immers dat het aantal Nederlandstalige Orthodoxe Christenen gestaag toeneemt.