kijk hier onze website : www.corfoo.be

CORFOO V.Z.W.

Voorstelling

CORFOO is opgericht in januari 2006.

De V.Z.W. heeft als hoofddoel de ondersteuning van de activiteiten van de Roemeens Orthodoxe parochie “Heilige Apostel Andreas en de Heilige Materne” van de stad Aalst.

In deze zin zal CORFOO tussenkomen bij contractuele formaliteiten om garanties te geven bij alle nodige organisaties alsook voor de goede ontwikkeling van de eredienst (de kerk, de ontmoetingsruimte, de vergaderingruimte, enz.). De sponsering van de leden en sympathisanten van CORFOO te vergemakkelijken.

CORFOO wenst ook de Roemeense cultuur te promoveren. Onder deze culturele evenementen verstaan we eveneens: een wijndegustatie en het ontdekken van de Roemeense keuken, bezoeken zoals (Bokrijk, Overmere Donk), het jaarlijkse Roemeens festival, concerten,…

In 2015 werd de nieuwe voorzitter van Corfoo E.V. Docent Constantin Pogor.

Voor vragen en voorstellen kan men het bestuur van Corfoo bereiken via: corfoo.vzw@gmail.com

Iedereen kan een aanvraag doen om lid te worden van onze V.Z.W., deze aanvraag zal besproken worden op de eerst volgende algemene vergadering.

Voor degene die de activiteiten van CORFOO willen ondersteunen mogen dit doen door storting op rekening nummer BE90 9731 4682 8732.

V.Z.W. CORFOO